Ramadhan Terakhir.


Hye..Assalamualaikum.

Malam nie xde pe sangat yang aku nak cerita sebab hati ku merasa sungguh sedih dan terharu.
Semuanya gara-gara ending episod akhir drama Ramadhan Terakhir di TV3 tue.
Actually, dari episod pertama lagi aku dah suka tengok drama nie + lagu tema dia pun best sangat-sangat, dengan tone dan melodi yang santai sambil diiringi tiupan seruling.Cerita nie memang membawa banyak mesage yang sangat baik untuk semua penonton tidak kira bangsa, tua, muda, kanak-kanak, ibu, bapa, mahupun diri aku sendiri.

so,dat's all for tonight.
Jom layan lagu tema OST Ramadhan Terakhir.
Selamat mendengar.
Nyayian : Pompa Bensin.
Berjudul : Jangan Lupa Namaku





Bagi sesiapa yang x pernah tengok drama nie or ter-miss mana2 episod yang lepas, boleh tengok di TONTON.

Sekian..Thxns for reading. =) 

1 comments:

Zul Fattah said...

hoho.. aku tak pernah kot tngok cite ni.. haha..
sebab rumah aku mana ada tv..

ey..tahniah r..dapat top 50.. gud luck k

Post a Comment

Ruang ini untuk anda..=)