Seiras Aaron Aziz.


Seiras??











Seiras???










SEIRAS...???








Hey guys!
assalamulaikum.=)


Haa...!! mesti korang semua rasa suspicious gile kan dengan topik entri nie.
YES or  NO
(*jawab jujur ok. tipu dosa..!! hehe~)
Kalau Yes, bagus la...sebab ia menandakan anda seorang yang punyai sikap rasa ingin tahu..kalau x, mesti x singggah blog nie punya...kan kan.??

So,korang tau x apa maksud 'Seiras' tu..?? Lu tau..?? Lu Tau??? Lu X Tau Punya..!! (hehe~) Bergurau je k...Confirm2 korang semua tahu kan ape  maksud seiras tue. Selalunya kita guna perkataan tue untuk menyamakan rupa seseorang tue dengan rupa orang lain.Dalam bahasa inggeris ianya disebut 'identical'. Kalau x tau jugak, korang pergi cari dalam kamus dewan bahasa dan pustaka k..

Hah..!! Tunggu pa lagi?? p cari lekaih..!! hehe~
{Lekaih = Cepat}

Ok. balik pada cita asal, betul ke  kamil izhari @ diri aku ni dengan Aaron Aziz  seiras??

 X masuk akal langsung..!!

Korang nak tahu kenapa aku kata x masuk akal langsung? meh sini nak habaq mai kat hampa. Hanya dengan menjawab soalan quiz yang mengandungi 5 soalan mudah je, anda dikatakan seiras dengan artis-artis kat malaysia nie. Pergh...gila ke apa?? Sepatutnya buat perbandingan gambar ke, diri sebelah-menyebelah ke..ok la jgk. Ini x, jawab soalan je...hahhaa~...Kalau x percaya, Jom kita preview gambar kat bawah nie.


[ Klik gambar untuk 'better view' ]
* baca petikan diatas.







Betulkan apa yang aku kata. Mudah je soalan quiz tue. X perlu nak perah otak pikir sangat-sangat.

&
dekat bawah nie result yang aku dapat lepas jawab kelima-lima soalan.







Sah-sah la x seiras...aku bukannya hensem, kacak macam pelakon terhangat drama tv sekarang tue.
x perlu la nak perli-perli ok!!....kecik hati aku! 
T.T
*Aku redha je dan bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang nie.=D


p/s: klu korang rasa nak cuba jawab soalan tue, boleh la klik kat SINI.
      hehe~

Thxns for reading.

5 comments:

Asmara said...

hihi.. rupa tak penting, yg penting hati! anyway selamat hari raya, thanks visit my blog. :)

Kamil Izhari said...

Btul tue..kak As.
sy sokong sngat2..!!
Selamat hari raya jgak
=)

Nafisah Ruslan said...

pernah join yg ni, tapi semuanya tipu belaka.. kalau setakat hiburan boleh la nk main bende2 macam ni.. hehe

Zul Fattah said...

x tahu pulak.. ok.. nanti aku try.. haha.. ko hencem apa.. sama r tu seiras..

Kamil Izhari said...

Nafisah : btul tue, bosan2 xde idea..bleh la main bende tu. huhu~=)

Fattah : terima kasih..tp xdelah same or seiras.
ko pun smart dan ensem pe..!! huhu~ =)

Post a Comment

Ruang ini untuk anda..=)