Thxns....thxns...thxns...!!!

Hye...Assalamualaikum.
Entri nie khas aku buat sebagai tanda terima kasih yang x terhingga buat pihak tertentu.
#1.
 Firstly adalah untuk cik Nuffnang Dan TGV.
coz sudi bagi Hadiah birthday untuk aku.
mesti ada diantara anda semua yang dah pernah dapat hadiah nie, 
Tapi untuk yang belum pernah dapat lagi tue, mesti tertanya-tanya kan apa yang aku dapat..!!

Nak tahu hadiah apa???

Cuba baca email yang aku dapat nie dari pihak Nuffnang.
*Klik pada gambar untuk lihat dengan lebih jelas.



Aku pun tak pasti lagi bila nak g ambik pass tue.
Dah la tengah best Bercuti kat Perlis nie..Nak kena g redeem plak...
Jauh kowt nak balik pergi Kuala Lumpur.
Adesh.....*Rugi-rugi.
Dammnnm..!!


Apa2 pun Thxns Cik Nuffnang dan TGV.


#2.

Baru-Baru Nie aku de join satu segment nie.
Segment nya adalah,


segment nie khas untuk blogger baru je tau...
MACAM AKU..!!
dan dibuat oleh seorang blogger nie iaitu wan.
Nak di jadikan cerita, aku jumpe link dia mase aku buat blogwalking masa pagi-pagi buta Birthday aku hari tue..Sebab terlebih HAPPY  macam aku post dalam entri sebelum nie.
*Terlebih happy x bermakna GILA ok..!!
huhu~
Then,aku tengok macam best je segment si wan nie,so,aku pun Join lah.
Mana lah tau kan kot-kot blog aku boleh tersenarai dalam Keputusan akhir.

Hari nie aku wat la blog walking sekali lg, mana2 blog yang pernah aku singgah.
Tiba-tiba aku perasan satu  Banner yang pernah aku tengok sebelum nie.
*Banner kat atas tue.
Hah keputusan dah ada..!!
title entri dia.
Jari aku pun dengan sepantas kemampuannya menarik scroll mouse tue dan x sangka, aku antara yang bertuah untuk  Tersenarai dalam list tue.

so, Thxns wan 4 gived me a chance to join ur segment.

Sekian.

0 comments:

Post a Comment

Ruang ini untuk anda..=)