SAYA JOIN SEGMEN BLOGGER BARU.


Hye..Assalamualaikum.

Malam nie aku dengan rasa HAPPY SANGAT  dan berbesar hati
nak buat BlogWalking pagi-pagi buta nie.
So, banyak blog yang aku dah singgah dan baca entry diorang. Semuanya best2..!!
ade cerita pasal life, pasal isu-isu semasa, pasal shopping, pasal makanan, pasal contest
dan macam-macam lah..!!
Singgah punya singgah...baca punya baca..tetiba mata aku terpandang dekat satu entry nie..

|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

l

Haaa....!!
Nampak x banner kat atas tue..
Tu la entry yang aku maksudkan...Actually, x de pape pun..(Bajet Suspen Gila)
*hahaha~
kalau korang nak tahu, aku suke bab2 masuk segment mcm nie..
Sebab aku bleh jumpa banyak lagi link kat situ untuk disinggah..dan secara x langsung boleh la tambah senarai follower aku yang xseberapa nie.
(itu pun klu diorang sudi follow)
T.T
So,dengan rasa berbesar hati, aku mengambil keputusan untuk join segment nie.
dan sapa2 yang rasa nak JOIN jugak...boleh lak klik kat SINI k.
Sekian,
Thxns for Reading.

0 comments:

Post a Comment

Ruang ini untuk anda..=)