Blogger Challenge

Hye..Assalamualaikum.

Sudah menjadi rutin aku kalau nak update entri baru je..mesti time malam. Kalau siang hari memang aku x berkesempatan nak update. Tersangat-sangatlah busy macam orang gila berkerja (padahal selalu je buat-buat free xde kerja) haha~

Hmm..actually, malam nie aku nak join satu sagment yang agak menarik bagi aku. Sagment nie aku dapat disebuah blog salah seorang dari follower aku. Mula-mula ari tue just tengok sekali imbas je..baca pun x seberapa coz mase tue aku curi-curi blog walking dalam studio masa kelas design.so, x berapa pasti apa isi kandungan sagment nie. Sampailah malam nie, aku baru terbaca comment dari tuan empunya sagment nie. Invite untuk join sagment dia (Blogger Challenge). Tuan empunya sagment nie memang ramah dan orangnya agak comel kau tahu..!! Sape nak knal die boleh tanya NAF sendiri k..huhuhu~






Buat pertama kalinya, challenge-challengenya adalah selama 15 hari. Jom kita usha..!


1.Introduce yourself
2.Explain your current relationship status
3.If you only could have one wish,what would it be?
4.If you could live anywhere in the world,where would it be?
5.The most amazing thing that ever happen to you?
6.Your bestfriend (s)
7.Choose lyrics and why you choose them?
8.If you could change anything about you,what would it be? Why?
9.Someone you look up to?
10.Your family
11.Google the meaning of your name and share what you got
12.A famous person you've been compared to
13.Something that puts a smile on your face no matter what
14.What are you afraid of?
15.Describe where you live


Simple je kan challenge die.. Tue yang buat aku rasa nak join tue.hehe~
Menurut NAF,  challenge nie actually dia buat untuk orang yang kebuntuan idea untuk taip entri baru je. Tapi aku rase kalau sape2 yang nak join &  ade masa tue, Boleh je kalau nak...secara x langsung dapat memeriahkan lagi sagment nie.=)



p/s: 1st day punya challenge, aku akan post entri baru k.

0 comments:

Post a Comment

Ruang ini untuk anda..=)