Blogger' Challenge #Day1 (Introduce Yourself)

Hye..Assalamualaikum.





Rasanya ramai yang dah tahu kan pasal aku, tapi x apalah, aku introduce diri aku sekali lagi. Nama yang diberi tersangatlah panjang, sampai nak isi borang ape2 mesti sampai terkeluar border line yang sepatutnya. (Nur Muhammad Kamil Bin Mohd Izhari.) Berasal dari Perak. Sekarang ni, sedang menuntut di UiTM. Seorang pelajar semester06 dalam jurusan Bachelor Science of Architecture. Anak kedua dari tiga orang adik-beradik. Suka dengar lagu-lagu inggeris.X suka orang yang x reti jaga kebersihan.

Pergh....!! ayat aku x boleh blah..skema je. Hahaha~
hmm...nak taip ape lagi ea..dah blank dah otak aku nak pikir time pagi2 buta macam nie. Pukul 3.35 dah kowt...OMG..!!
k.lah..i need to go rite now. Rehat yang cukup diperlukan untuk aku x tido malam esok sebab ade submition hari isnin ni. Kerja kat studio tue bertimbun x siap lagi.


Sekian, Thxns for reading. =)

p:s/ nak tau pape lagi, comment kat ruang dibawah nie k.insyaallah kalau bleh jawab..aku jawab la ye..=)

0 comments:

Post a Comment

Ruang ini untuk anda..=)