Pertemuan Pertama.

Assalamualaikum...

AKHIRNYA.....aku siap jugak menyiapkan blog ke-2 ku ini..Yaaaaahhoooo...!!!
punyalah lah  susah nk built up blog ni.
Hari tue bukan main lgi edit sana, edit sini dkt 1st blog tue..sekarang satu ape pun x ingat sebab dah lama x update n blog tue pun tup..tup..HILANG..!!sape rembat aku punya blog woi....?? aku sekeh kang..!!
(bajet kuat mcm HULK)huhu~
hmm....so, ape lg kan..kne explore blik la aku bab2 blogging nie..
Sampai berjanggut jgk la aku explore..skit je lg muke aku nk mcm kambing...

Gambar ehsan Google.

macho seyh kambing nie..
hahahaha~
Haish..!!
Tp x ape...bkan mudah untuk berjaya kan..........mcm pepatah melayu,
bersusah-susah dahulu,
bersenang-senang kemudian...
* (x ingat ayat penuh)
teehee...=)

Kalau ikut perancangan aku, aku nk buat 1st entry aku nie mse 1 Dec. tp banyak sangat keje lain yg nk kne buat, aku tangguh je dulu blog nie..

ZZZzzzzzzzz......................
Tetibe je dah mengantuk..!!

ye la kan, mane x nye...x tido lg dari semalam.
face to face dengan netbook nie sebab nk siapkan blog.
Jam skrg pun dah pukul 5.50 pg dah.
So, I got to rite now..aku nk solat subuh dulu n terus tido dgn aman tanpa gangguan..
Sape kacau....aku TEMBAK...!!
hehehe~


BYE...!!=)

0 comments:

Post a Comment

Ruang ini untuk anda..=)