AKU...?? SIAPAKAH...???

Haa....!!
Tentu korang tertanya-tanyakan, ape name aku......
Ok,sebelum tue..aku nak cite skit mcm mne...... dapatnya nama yg aku gunakan sekarang nie.
act,aku pun dah x berapa ingat mcm mne aku dpt nme nie..(biase la kan dah semakin hari semakin tua)
tp untuk korang punya pasal, aku cuba jugak ingat balik...
teehheeee...~

Hhmmm....Klu x slap,mse nk bagi nama dkt aku dulu, banyak sangat masalahmana x nya..semua pakat-pakat berebut nk bagi nama termasuklah atuk, nenek sebelah bapak aku,mama,bapak,n makcik pakcik aku..
pergh..!! special sangatkah aku..?? (perasan sambil wat muke annoying).
dekat seminggu la baru boleh "register" nama. ada yg suruh nama mohd farid la..azhar la..danial la..mcm2..!!
haish...!!!
last2, bapak aku bagi kata putus (gne kuasa veto) bg nme..yg lain habis kne reject..Sabar je la kan..
hahahaha~
so, skrg nie aku dah de nama der...
nama penuh aku  NUR MUHAMMAD KAMIL BIN MOHD IZHARI bermaksud
"Cahaya Terpuji Yang Sempurna".
alhamdulillah..WAH...!! bangga aku...ade nama yg maksud best mcm nie..
teehheeee.......~
=)

0 comments:

Post a Comment

Ruang ini untuk anda..=)