DEMAM, KOREA...!!

I HATE HEADACHE..sampai demam aku di buatnya..!!
sejak 1bulan, 2 bulan nie..aku asyik sakit kepala je...
klu sakit sikit2 tue, ok la kan. Ini x, Sakit sampai aku nk fikir hal lain pun x bleh..
Gile stress aku di buatnya 2 hari lepas..sampai demam panas.
1st, starting around kul 3.30a.m, tengah tido nyenyak je masa tue..tiba2 je...DUSH..!! kepala sakit sangat2,even nk pusing kepala ke kiri or kanan skit pun susah..+ sakit belakang.
OMG...!! hanya ALLAH S.W.T je tahu mcm mana keadaan masa tue..
Sedar2 je dah pagi, terlepas subuh pg tue..haish..!
kepala aku still sakit2 n aku dapat rasa badan aku panas gila x mcm biasa..aku pun bangun n duduk atas katil sambil chill kan badan aku jap..then terus g bilik my mom mintak ubat sakit kepala n migrain..!!
act, stock ubat aku dah habis mase tue.Aku pun telan je ubat yg my mom kasi dengan air masak.
then, terus sambung rest dlm bilik.
At, 3pm aku bangun balik & masa tue sakit kepala dah ok dah skit...aku terus g mandi n solat.
U knw wut?? Bosan sangat mase tue n i don't knw wut surpose to do after solat tue..
nk makan pun x lalu...biase r demam..(aku nie memang selalu sakit..!!)
Doktor ckap antibody aku lemah, die pernah kasi aku stock ubat Antibody untuk setahun..hari2 kena makan kowt..Kalah drug addict..!! teeheee...~
ok, back 2 the story...fikir punya fikir sebab bosan, tibe2 aku teringat nak sambung tengok DVD cite korea yg last sem tengok x habis..
memang keje gila la aku mase tue..2 cite skali aku tengok tv masa tue...kalah pompuan..!!
hahahha~
1st movie yg aku tengok nie sekejap je.. Yg 2nd movie nie paling lama...aku conqure tv sehari suntuk..
Org lain, SORRY ye..it's my TIME...!! (sambil wat muka annoying)*
hehe~
Ok, Jom preview cite yang aku tengok nie..


1st movie


2nd movie (series drama)

0 comments:

Post a Comment

Ruang ini untuk anda..=)