Thank You Nuffnang

Assalamualaikum.

HEY GUYS...!!
Ape khabar semua...???
Hopefully sihat-sihat la belaka ye..
Actually, hari ni adalah hari dalam sejarah aku sebagai blogger yang baru saja menapak di dunia blog ni.
dan terima kasih jugak kepada semua yang sudi singgah.
Thanks A Lot..!!
tanpa anda, siapa la saya..!!
(Bajet mcm artis baru terima Grammy Award)
haha~
=P

Kenapa aku kata hari ni adalah hari dalam sejarah, tahu x??
hmmm...kalau sekali baca Title entri mesti dah bleh agak kan...
Act, hari nie adalah hari pertama aku dapat "earning" daripada Nuffnang.
selalu aku check kat aku nye account nuffnang xde pape pun...
RM0.00 je...
aku redha je..sebab aku wat blog nie just untuk suka2 je.
TAPI
x sangka pulak hari nie dapat Earning pertama.Walaupun x banyak, aku tetap bersyukur dan berterima kasih..
sebab bukan senang tau nak dapat earning daripada pihak nuffnang nie kalau blogger yang masih mentah macam aku nie.


Nie first earning yang aku dapat.



So, dat's all for now...c ya.
Thxns.

0 comments:

Post a Comment

Ruang ini untuk anda..=)