7 bulan berlalu...dan Kembali.


(Sebut bulan-bulan dibawah sepantas yang boleh..!!)






DISEMBER 2011
.
.
.
JANUARY
.
.
FEBRUARY
.
.
MARCH
.
.
APRIL
.
.
MAY
.
.
JUNE
.
.
and
.
.
NOW...
.
.
.
.



Fuhh...semangat betul ko sebut laju-laju kan..!!
Hehehe~TQ.


Hye....semua...Assalamualaikum & Salam Ramadhan Al-Mubarak.


hopefuly korang semua sihat walafiat, walaupun dah lama aku x keep in touch dengan korang.
mesti korang rindu gila kan, kan...??(perasan)...huhu~

Sorry sangat-sangat sebab lama sangat tak update blog. Last entri yang aku post adalah bulan 11 tahun lepas(2011), memang sah la aku ni dah lama tak bukak blog sendiri.
Hampir 7 bulan lebih kot..!!
Kalau orang mengandung nie, dah tunggu masa je nak beranak.
Berulang-alik pergi hospital...haha~


So, memandangkan sekarang aku dah pun mula cuti semester (*Yang Tak Berapa Nak Cuti sebab kena Menjalani Praktikal ), aku akan cuba update blog nie bila ada masa terluang ye.


Sempena Menyambut Bulan Puasa Tahun ni.....
Aku Mohon Jutaan Kemaafan Jikala ada Salah Silap dan Khilaf yang ku sedari mahupun tidak semenjak menapakan diri dalam dunia BLOG nie.Sekian.




Enjoy...!! =)




*All images Credit : Google Image.




0 comments:

Post a Comment

Ruang ini untuk anda..=)